Plaćena pretraga

Plaćeno pretraživanje ili oglašavanje s plaćanjem po kliku (PPC) obično se odnosi na sponzorirani rezultat na vrhu ili na stranici rezultata pretraživanja (SERP). Ovi vam oglasi naplaćuju svaki klik i mogu se prilagoditi prikazivanju kada se unesu određeni pojmovi za pretraživanje, tako da vaši oglasi ciljaju publiku koja traži nešto posebno. Ti oglasi mogu biti izuzetno učinkoviti jer se oslanjaju na podatke prikupljene iz ponašanja pojedinaca na mreži i koriste se za pojačavanje prometa na web mjestu isporukom relevantnih oglasa pravim ljudima u pravo vrijeme. Ovi oglasi također uključuju ponovno ciljanje, što znači da ovisno o postupcima kupaca, alati za automatizaciju marketinga mogu stvoriti jedinstvene, osobne oglase s više platformi.

Marketing na društvenim mrežama

Ključ učinkovitog marketinga na društvenim mrežama daleko je dalje od pukog postojanja aktivnih računa na društvenim mrežama. Morate upletati i društvene elemente u svaki aspekt svojih marketinških napora kako biste stvorili što više prilika za razmjenu podataka. Što je više publike nadahnuto da se bavi vašim sadržajem, to je veća vjerojatnost da će ga podijeliti, što potencijalno inspirira svoje vršnjake da i oni postanu kupci.

Optimizacija za tražilice (SEO)

SEO je postupak optimizacije sadržaja, tehničke postavke i dosega vaše web stranice, tako da se vaše stranice prikazuju na vrhu rezultata tražilice za određeni skup pojmova ključnih riječi. Korištenje SEO-a može usmjeriti posjetitelje na vašu web stranicu kada prikazuju ponašanje koje implicira da traže relevantne proizvode. Korištenjem ključnih riječi i fraza možete koristiti SEO za masovno povećanje vidljivosti i započinjanje trajnog odnosa s kupcima. SEO se definira kao povećanje ranga web stranice u mrežnim rezultatima pretraživanja, a time i njegov organski promet na web mjestu, koristeći popularne ključne riječi i fraze.

E-mail marketing

Nakon više od dva desetljeća, e-pošta je i dalje najbrži i najizravniji način za dosezanje kupaca s kritičnim informacijama. Danas uspješne kampanje putem e-pošte moraju biti nevjerojatno zanimljive, relevantne, informativne i zabavne da se ne bi zakopale u pristiglu poštu vašeg kupca. Da biste uspjeli, vaše marketinške e-adrese trebale bi udovoljavati pet osnovnih atributa. Moraju biti pouzdani, relevantni, razgovorni, koordinirani putem različitih kanala i strateški.